Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mantorini.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

REMBRANDTLAAN 4b
3723 BJ BILTHOVEN

© Mantorini   |    Algemene voorwaarden    |    Verzend- en leveringsbeleid     |    Retourneren    |   Klachten   |   Privacy beleid    |    Disclaimer   |    KvK: 685 28 027 | Btw: NL85 25 46 99 3B01 | Bank: NL62ABNA0558511961